.

.

středa 30. listopadu 2016

Na Harcovně u Fucimanů

Frýdlant nad Ostravicí

Hospůdka Na Harcovně se vám může hodit jako zastávka na zpáteční cestě z výletu na horách, když máte zálusk na dobré jídlo převážně české kuchyně, nebo když hledáte místo pro svatební hostinu, tak jako my.



Už je to rok, co nám Harcovna učarovala svým zrekonstruovaným salónkem ve stylu první republiky, a výbornou svíčkovou. Letos jsme je šli zkontrolovat, jestli se nezhoršili.

Jídlo

Tak jako ve svatební den jsem si vybrala vývar. Tento byl kuřecí. Musím říct, že mě docela zklamal, a to nejen svou teplotou, která byla dost nízká, ale stejně nízká byla i chuť - nevýrazná. Skoro jsem neměla chuť ji dojíst. Ale kousla jsem se. 


Ondra dal přednost Česnekové polévce, která dopadla mnohem lépe. Sice jsem v česnekačce viděla hrášek poprvé, ale ničemu nevadil, a chuť česneku byla tak akorát.

Ondra: česnečka byla poctivá, dostatek sýru, vejce a česneku akorát. Co se týká Ivčina vývaru, tak ten už bych si nedal. Nevýrazná chuť, v zimě nedostatečná teplota. Zklamání.


No a jak už jsem psala, vydali jsme se na Svíčkovou na smetaně, a ta nás nezklamala. Sice si ji už nepamatuju tak přesně, možná bych řekla, že byla více smetanová, než ta dnešní, ale pochutnala jsem si tehdy i teď. A věřím tomu, že i za rok si na ni znovu zajdeme.


Ondrovi vyšli vstříc v kombinaci houskového a karlovarského knedlíku.

Ondra: svíčková byla dobrá, myslím, že na svatbě jsme ji měli kapku lepší, teď to bylo, jak píše Ivča více zeleninové, méně smetany, ale chuťově dobrá. Knedlík mi více chutnal houskový (nevím zda byl domácí).


Co se týče designu salónku, ten je pořád krásný, a klidně bych si tam nějakou tu oslavu zopakovala. Je škoda toho krásného prostředí, které se tak zásadně liší od hlavní místnosti restaurace s barem, nevyužít. Vdávat se podruhé ale kvůli tomu nebudu.

Ještě se musím zmínit o dětském koutku, který je tady úplný unikát. Není to koutek, je to celý dětský pokoj, do kterého se jde pár schodů dolů ze salónku. Je tam koberec, děti se tam tedy zouvají a cítí jako doma, a spousta hraček. Za tohle jim dávám palec nahoru.
Ondra: jsem rád, že Ivča už se vdávat po 2.nechce, každopádně ten salónek je krásný a vůbec nekoresponduje se zbytkem restaurace. Ale údajně plánují další postupné rekonstrukce. Za mě dávám nižší hodnocení s ohledem na polívku a právě zbytek interiéru.


Ceny: střední
Vlastní parkoviště: ano
Dětský koutek: ano, celý pokoj
Letní terasa: ano
Adresa: Nová Ves 12, Frýdlant nad Ostravicí

Naše hodnocení: 83%




Žádné komentáře:

Okomentovat