.

.

neděle 6. listopadu 2016

U námořníka

Hukvaldy

Na narozeniny jsem dostal od Ivči poukaz k "námořníkovi". Naše oblíbená restaurace na Hukvaldech, kde jsme jednou ochutnali jejich výborný biftek, a když si chceme dát steak, tak jedině tady.


Nesčetněkrát jsme restauraci U Námořníka doporučovali kamarádům, a všichni si ji pochvalovali. No a jak už to tak chodí, když se člověk na něco hrozně moc těší, tak se to po....


Jídlo

Jako předkrm jsem si dal gulášovou polévku. Myslím, že ji ocení všichni turisti, kteří se chtějí po výletě posílit. Chuť potěší, hodně hovězího a brambor. Pro mě dobrý začátek.


Ivča zvolila na rozjezd tatarský biftek, a já se těšil, že se rozdělí, což samozřejmě udělala, a i já si jej vychutnal. Tatarák donesli už namíchaný, a udělali ho perfektně, jen bych ubral trochu cibule, ale to je zase o jednotlivcích. Určitě bych tataráček zopakoval.

Iva: hodně, hodně dlouho jsem se na tatarák těšila (měla jsem tatarákový půst), a jsem moc ráda, že mě tento nezklamal. Byl jemný, a převažovala opravdická chuť masa, což dost upřednostňuji, před například chutí sojové omáčky.


Vrchol oběda měl přijít s biftekem z mladého býčka na grilu. Už se nám na něj sbíhaly sliny. Já si ho dal se steakovými hranolky a houbovou omáčkou. Ivča klasicky zvolila grilovanou zeleninu a pepřovou omáčkou. Po prvním soustu cítíme chuť grilovaného bifteku na ohni, ale není to ono. Neházíme flintu do žita, spoléháme se, že to byl omyl. Bohužel nebyl. Maso se nerozplývalo na jazyku, steak byl propečen trošku více než medium, ale to by se dalo pominout, kdyby nebyl tužší. No byli jsme v rozpacích a odjížděli značně nespokojeni, i s ohledem na to, že hlavní chod stál včetně všech příloh cca 450,- Kč.

Ráno mi to nedalo, a napsal jsem recenzi přímo "námořníkovi", a neměl iluzi o odpovědi (to samé jsem udělal Na Maraláku, a dodnes ani obraz ani zvuk, holt kritika je nepříjemná). Po hodině mi volal pan majitel, hrozně se omlouval, že to nebyl záměr, že steak dělal on, ale bohužel nepřišla ta "jeho" svíčková od řezníka, a bohužel by neměl jinak nic vydávat, tak ji použil. Kál se, že už ji vrátil zpět. Nabídl, že při příští návštěvě se máme ozvat a dohodnout se na nějaké kompenzaci. Pro mě stačí to, že je schopen zavolat a omluvit se. Důvod beru a za mě mu dáme určitě ještě jednu šanci, protože jejich steak co známe je fenomenální. A i s ohledem na zbylé chody z naše menu jsme byli maximálně spokojeni. Doplním, že i omáčky k biftekům jsou lahodné...

Závěrečné hodnocení je vysoké, a bylo by určitě vyšší, kdyby se chyba nestala.

Iva: jsem moc ráda, že pan "námořník" Ondrovi zavolal, a vysvětlil mu, co se stalo. Před oním telefonátem byl Ondra totiž opravdu rozhodnutý tam už víckrát nejít. Takhle si u nás můžou svoji reputaci znovu získat zpátky, a já doufám, že se jim to povede. Vždyť jistoty má každý rád.






Interiér je útulný, skládá se ze dvou místností, kde hlavně zadní místnost je pojata jako dřevěná kajuta lodi, a první místnosti zase dodává na atmosféře krb. Obsluha milá, rychlá. Upřímně se těším na reparát a věřím, že to byla ojedinělá chyba.

Ceny: střední
Vlastní parkoviště: ne
Dětský koutek: ano
Letní terasa: ano
Adresa: Hukvaldy 112

Naše hodnocení: 90%


Žádné komentáře:

Okomentovat